Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Συνεντευξη με Alone98



Πως προέκυψε το όνομα Alone98;


Το alone το επέλεξα πριν 14 χρόνια επομένως δεν μπορώ να σου πω ακριβώς από τι προέκυψε.
Μπορώ όμως να σου πω όμως γιατί επέλεξα να το κρατήσω στη πορεία….
Απλά πιστεύω πως ο δυνατότερος άνθρωπος είναι αυτός που επιλέγει να περνάει τις δύσκολες καταστάσεις που του εμφανίζονται…ΜΟΝΟΣ
Έτσι έχοντας αυτό ως αρχή επιλέγω να κάνω κ εγώ το ίδιο ώστε να ενισχύω με εμπειρίες τον χαρακτήρα μου και στη συνεχεία σε κάθε παρόμοια κατάσταση να έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου…
Το κατά πόσο το επιτυγχάνω εν ξέρω , και δεν έχει σημασία γ μένα, εξάλλου και η αποτυχία είναι εμπειρία και επένδυση για το μέλλον.


Τι σε παρότρυνε να ξεκινήσεις το graffiti;

Το 1997 φτιάξαμε ένα crew στην Άμφισσα όπου μεγάλωσα, τους ABOD (alone98,bad,One, David) και επηρεαζόμενοι από άλλους κοινούς γνωστούς που έβαφαν ξεκινήσαμε κ εμείς να ασχολούμαστε και να ψαχνομαστε.Το πρώτο κομμάτι μας έγινε σε μια γέφυρα θυμάμαι το 1998.Τοτε τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα για το graffitι πόσο μάλλον για εμάς που ζούσαμε επαρχια.Αλλα τότε εκτιμούσες αλλιώς τα πράγματα..
Τώρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα, η πληροφορία ρέει άφθονη, τα σπραυ έχουν εξελιχθεί πολύ, επομένως και οι writers αυξάνονται και εξελίσσονται πιο γρήγορα.


Τι άλλαξε στην ζωή σου λόγο του graffiti;

Κοίταξε να δεις το graffiti καταρχήν από ένα σημείο και μετά με έκανε να σκέφτομαι δημιουργικά, και αυτό είχε απήχηση σε όλους τους τομείς στη ζωή μου.
Είτε βάφω Είτε όχι.
Γενικά το graffiti για μένα είναι το αποτέλεσμα κάθε προβληματισμού, διασκέδασης, αντίδρασης και έκφρασής μου και μου έχει χαρίσει στιγμές που δεν αλλάζουν για κανένα λόγο.
Το ότι έμεινα ενεργός ακόμα έχει να κάνει με το ότι όλο αυτό το σκηνικό σε εξελίσσει σαν άνθρωπο, δεν σε αφήνει ποτέ να επαναπαυτείς και το καθετί που βλέπεις γύρω σου σε προβληματίζει και σου δίνει τροφή να δημιουργήσεις .
Επίσης βλέποντας κομμάτια άλλων μαγεύεσαι, και το μυαλό σου ανοίγει βλέποντας πως πάνω στην ίδια πραγματικότητα, διαφορετικοί άνθρωποι εκφράζουν διαφορετικές απόψεις με κοινό τρόπο έκφρασης. Σκέφτεσαι πράγματα που δεν είχες σκεφτεί και βλέπεις πόσο όμορφα έχουν απεικονιστεί με το πιο δύσκολο υλικό σχεδίασης, το σπρέι.
Τέλος ήταντο graffiti η αφορμή που με έκανε να στραφώ στη γραφίστικη και να κάνω επάγγελμα κάτι που αγαπάω.



Επηρεάζει η ψυχολογική σου κατάσταση το σχέδιο που θα κανείς;

Ναι βέβαια και επηρεαζει.Οπως και επηρεάζει η ψυχολογική μου κατάσταση το αν θα βάψω η όχι.Τωρα το πώς επηρεάζει δεν μπορώ να τοποθετηθώ πάνω σ αυτό γιατί είναι της στιγμής. Μπορεί πχ να είμαι άσχημα ψυχολογικά και να βγάλω ένα μελαγχολικό σχεδιο,αλλα μπορεί να βγάλω και κάτι αισιόδοξο…
Το σίγουρο για μένα είναι ότι θα προσπαθήσω να βγάλω κάτι που θα σε προβλιματισει…..αφου έχει προβληματίσει εμένα πρώτα..


Ποια είναι η αντίδραση σου αν σου πατήσουν κάποιο κομμάτι;

Παλιά είχα παίξει και μπουνιές γι αυτό το λογο.και γενικά δεν μου αρέσει να συμβαίνει.
Πλέον ομως τα πράγματα τα βλέπω πολύ πιο ώριμα.
Σιγουρα υπάρχουν κομμάτια που έχουν άξια για εμένα και θα ήθελα να τα βλέπω να υπάρχουν και χαίρομαι όταν αυτό συμβαίνει, αλλά από την άλλη κατανοώ και τον άλλον που κάποια στιγμή θα το πατήσει για να φτιάξει κάτι άλλο και σίγουρα θα χαρώ αν καταφέρει και φτιάξει κάτι καλύτερο….
Εχει τύχει να βοηθήσω έναν πιτσιρικά να με «πατήσει»…..και μετά του είπα ότι το κομμάτι ήταν δικό μου.
Αυτό έγινε σε έναν τοίχο που είχα πάρει άδεια από έναν δήμο και έδρασα ετσι γιατί από το να πάει ο πιτσιρικάς να βάψει αλλού και να τον τρέχουν καλύτερα να βάψει εκεί και να προσέξει το κομμάτι του και να γουστάρει..…(με το να τραμπουκισω τον πιτσιρικά καραγκιόζης θα γινόμουν και ισως να μην έβαφε πότε ξανά το παιδακι).
Γενικά όμως καλό θα ήταν αν δεν υπάρχει λόγος να μην γίνεται αυτό και τα κομμάτια να μένουν και να τα θαυμαζουμε με το πέρασμα του χρόνου...



Σε έχουν δέσει αν ναι πως αντέδρασες;

Παλιότερα όταν ξεκινήσαμε με το crew βάφαμε παράνομα.
Μας έχουν κυνηγήσει αλλά ευτυχώς δεν έγινε ποτέ κάτι χειρότερο...
Πολλές φορές όμως είχαμε κινδυνέψει θυμάμαι με αποκορύφωμα όταν είχε γίνει κάτι πιο σοβαρό όπου τότε η ασφάλεια είχε έρθει σε επαφή μαζί μου και η πίεση ήταν μεγάλη,
τότε ήταν η μοναδική φορά που φοβήθηκα αν και οι όλο το θέμα αντιμετωπίστηκε όπως έπρεπε…


Γουστάρεις legal η illegal;

Κοιτά το graffiti είναι παράνομο από κει και πέρα η εξέλιξη του writer πάνω σε αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Εγώ από κάποιο σημείο και μετά σταμάτησα να βάφω παράνομα είμαι 27 χρόνων δεν μπορώ εδώ που ζω να κάνω τα ίδια πράγματα που έκανα στα 14, τουλάχιστον όχι με την ίδια συχνότητα.
Το να βάψεις παράνομα στην επαρχία είναι πολύ πιο δύσκολο από μια μεγάλη πόλη που δεν σε ξέρει κανείς….και αυτό γιατί εκτός από την αστυνομία γύρω σου είναι όλοι γνωστοί.
Εδώ στην Άμφισσα , εσύ να έρθεις να βάψεις την επόμενη μέρα η ασφάλεια θα μου χτυπήσει την πόρτα. Δεν είναι εύκολα τα πράγματα..
Πάρο όλα αυτά έχω περάσει και από τις δυο πλευρές και δεν μετανιώνω γι αυτό.
Συνεχίζω δόξα το θεό να είμαι ενεργός writer, βάφω επί το πλείστον νόμιμα όπου βρω και επιλέγω να δίνω χρόνο πανό στο κομμάτι μου ώστε να το βελτιώνω κάθε φορά.

Τώρα γι αυτούς που λένε πως είναι φλώρος αυτός που βάφει νόμιμα κλπκλπ….
δεν έχω να αποδείξω σε κανέναν ότι ζω σε στενά…
Απλά ο καθένας να κοιτάξει την πάρτη του…


http://www.youtube.com/watch?v=BiO3JGyGJHE&feature=related


Ευχάριστω για την προσέγγιση και για τη συνέντευξη τα παιδιά του site
Και τους έυχομαι καλή συνέχεια σε ότι κάνουν.


Ειρήνη και αγάπη στις ψυχές Alone 98......................................18120

alone98 2010
http://www.youtube.com/watch?v=BiO3JGyGJHE&feature=related

StepOner

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου