Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Συνέντευξη με Dirty Rasel


Dirty rasel


.Κατ αρχήν πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το graffiti?

βασικά προέκυψε...ασυναίσθητα..μέρα με τι μέρα όλο και έμπαινε περισσότερο μέσα στη ζωή μου..μου φαινότανε απλά κάτι το πολύ ιδιαίτερο αλλα και τόσο οικείο σε μένα και απλά το υιοθέτησα

Τι σε έκανε να επιλέξεις αυτό το όνομα;

Θυμάμαι έψαχνα ένα όνομα το οποίο να μην το έχει άλλος.Αρχικα το είχα χωρίς Ε(Rasl δηλαδή) βαρέθηκα να αλλάζω nicknames και απλά το κράτησα δεν σημαίνει κατι συγκεκριμένο, αργότερα έβαλε και το Ε, αργότερα έβαλα και το Dirty και ταρατατατα ταν Dirty Rasel αλλά αυτό το λάμδα στο τέλος πάντα μου την έδινε χαχαχαχαα

Τι άλλαξε στη ζωή σου λόγο του graffiti (αν άλλαξε κάτι)?Πώς αισθάνεσαι κατά την διάρκεια της δημιουργίας?

Έγινε πιο χαμογελαστή πιο πολύχρωμη πιο ιδιαίτερη όπως προανέφερα όσο για το πώς αισθάνομαι; Ξέγνοιαστος μακριά από όλα

Πώς αντιδράς αν κάποιος ζωγραφίσει πάνω στο pieces σου (σε "πατήσει")?

Δεν θα σκάσω κιόλας, απλά χαίρομαι όταν είναι κάτι αξιόλογο και στεναχωριέμαι όταν δεν βλέπω εκτίμηση και σεβασμό σε αυτό που αγαπώ

Υπήρξαν στιγμές που ήθελες να κάνεις graffiti αλλά δεν είχες έμπνευση? Πώς αντέδρασες?

Ναι πολλές και ακόμα υπάρχουν. Δεν ζορίζω τον εαυτό μου πάντως όταν μου βγει θα κάτσω και θα τα κάνω, Κάνω αυτό που κάνω γιατί με ευχαριστεί και δεν το κάνω για να πιέζομαι η οτιδήποτε άλλο

Γουστάρεις το bombing ή προτιμάς να κάνεις πιο «χαλαρά» graffiti

Γούσταρα πάντα το legal και τα murals και τις παραγωγές που έβλαπα μικρός από το εξωτερικό, ακόμα και στο ίδιο μου το σχολείο από τους λεγκαλαδες τις περιοχής και πάντα αυτό είχα στο μυαλό μου.Να κάνω ένα καλό τοιχάκι να γίνω σαν και αυτούς απλά το καλύτερο για μενα είναι να βάφω χαλαρά με τους δικούς μου ότι και να legal η illegal και να περνάμε καλά κάνοντας μαλακιες Για να αυτοαποκαλείσαι writer πιστεύω πρέπει να έχεις περάσει από όλες τις φάσεις είτε sketch είτε graff είτε τρένο είτε stiker είτε bodypaint σε γκόμενα χαχαχαχα

thanks magkes.. kali sinexia kai kala vapsimata
ena yo se yakuza,chs,dirty roses,rtb,folk,sgb,ofk,ne,stb,fumes,ace

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου