Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Συνέντευξη-MeizFour



Ο MeizFour λίγο μετά την κυκλοφορία του Mathematix, παραχωρεί μια συνέντευξη στο Hip Hop 4 Elements, τσεκάρετε τι μας είπε...


  1. Καλησπέρα Φάνη,σε ευχαριστούμε που δέχτηκες να μιλήσεις στο Blog.Πως πάει αυτόν τον καιρο,όλα καλα;


εγώ ευχαριστώ παιδιά! Όλα καλά, όμορφα!


2. Ποτε και πως αποφάσισες να ασχοληθείς με την φαση;


κάπου στη πρώτη γυμνασίου αν θυμάμαι καλά, αρχίζοντας με graffiti λόγο μιας παρέας που ασχολιόταν με αυτό και κατάφερε να με ψήσει, ενώ ταυτόχρονα άκουγα, και έγραφα rap.
Αργότερα βεβαια σταμάτησα το graffiti, λόγο οικονομικών κυρίως καθώς μάζευα λεφτά μια ολόκληρη βδομάδα για cans (ήθελα να είχα όσο πιο πολλά χρώματα μπορούσα βλέπεις, για να χρησιμοποιώ ανά πασα στιγμή οποιο χρειαζόμουν), αλλα και επειδή το rap με “τραβούσε” πιο πολύ.


3. Τι ήταν αυτό που σε έκανε να πιάσεις μικρόφωνο;


2 πράγματα. Πρώτον, Η πρόκληση του αν μπορώ να αποτυπώσω σωστά ότι γράφω στο χαρτί, σε rap, και δεύτερον γούσταρα να ακούω αυτά που γράφω στο mp3 μου.


4. Πως επέλεξες το όνομα MeizFour


Όπως είπα και πριν, ξεκίνησα με graffiti. Έτσι λοιπόν, έψαχνα ένα tag που να μου βγαίνει όμορφα στο τοίχο, αλλα και να με αντιπροσωπεύει. Κατέληξα λοιπόν στο Meiz (maze = λαβύρινθος), λόγο του ότι μερικές φορες είχα παρατηρήσει πως αλλα σκέφτομαι, αλλα κάνω, και αλλα θέλω. Πίστευα πως ο εγκέφαλος μου είναι κάτι σαν “λαβύρινθος” που χάνεσαι μέσα του. Και από αυτό έμεινε. Αργότερα σε κάποια χρονική περίοδο, συνέβαιναν πολλά σημαντικά πράγματα για μένα και όλα συνδέονταν κατά κάποιον τρόπο με τον αριθμό “4”. Έτσι αποφάσισα να επεκτείνω το ψευδώνυμο μου, και να κολλήσω διπλα στο Meiz, το 4. Και σήμερα έχουμε τον MeizFour


5. Ποια ήταν τα πρώτα σου ακούσματα;


Ξεκίνησα με αμερικανικη rap μουσική. Terror Squad, 2Pac, Eminem.


6. Έχεις κάποια πρότυπα-είδωλα που σε επηρέασαν;


Είδωλα δεν έχω, όχι.


7. Τι σε επηρεάζει όταν γραφείς ένα τραγούδι;


Ότι ζω και βλέπω.

8. Τι θέλεις να προσφέρεις μέσα απο τα τραγούδια σου στους ακροατές σου;


Θέλω να ξυπνήσω συναισθήματα, είτε αυτό είναι αγάπη, είτε οργή, είτε οτιδήποτε.


9. Τι θέλεις να προσφέρεις στο Hiphop,και τι είναι hiphop για σένα;


χάχα, η κλασσική ερώτηση που οι μισοί το παίζουν ανώτεροι και λένε δεν υπάρχει hiphop, και οι άλλοι μισοί το παίζουν σωτήρες του hiphop. Hiphop για μένα είναι μουσική, και δεν έχω σκοπό να προσφέρω κάτι αποκλειστικά στο hiphop. Έχω σκοπό να προσφέρω γενικότερα. Αυτά.


10. Ποιές διαφορές διέκρινες στο εξωτερικό με την Ελλάδα


Να ξεκαθαρίσω πως δεν ακούω ξένο rap, παρα μονο αμερικανικο. Άρα θα μιλήσω μονο γι αυτό. Λοιπόν, υπάρχει άλλο feeling ρε φιλε. Δεν μπορείς να κοπιάρεις τελείως tracks από αμερική και να τα φέρεις ελλάδα όπως κάνουν πολλοί mainstream rap καλλιτέχνες ας πούμε. Ακούγεται βλάχικο, πως να στο πω. Φτιάξτε δικά σας πράγματα, δε κάνει κακό. Αλλιώς ζούνε στην αμερική, αλλιώς στην ελλάδα, άρα θα έχουμε και διαφορετικό ήχο.


11. Πες μας 2 λόγια για το cd σου με τίτλο Mathematix


Το Mathematix είναι το πρώτο mixtape τις σειράς Bodies in the attic, και βγήκε καθώς ένιωθα την ανάγκη να βγάλω κάτι πιο “δυνατό” μετά τον δίσκο The Four Loves.


12. Έχεις ξεχωρίσει κάποιο κομμάτι, αν ναι για ποιο λόγω;


Όλα τα κομμάτια με αντιπροσωπεύουν full, και τα νιώθω όλα το ίδιο. Αλλα το “Είναι για σένα” είναι ένα κομμάτι που ήθελα καιρό να το γράψω, άρα αν δεν έχει κάποιος σκοπό να ακούσει το mixtape, τουλάχιστον ας ακούσει αυτό!


13. Ετοιμάζεις κάτι καινούργιο αυτή την εποχή;


Ετοιμάζουμε με τον Solmeister ένα video clip από το νεο mixtape.

14. Ασχολείσαι με κάποιο από τα υπόλοιπα στοιχεία του Hip Hop;


Όχι.


15. Είσαι «νέος» ακόμα στην Hip Hop σκηνή, έχεις βιώσει τον χλευασμό/ειρωνεία από Ραππερς χρόνια στην σκηνή;


Όχι, ισα ισα.Έχω παίξει με παλιούς τις φάσης μαζί live, και τολμώ να πω πως τους άρεσε το rap μου, και γενικώς η παρουσία μου. Απτην άλλη βεβαια υπάρχουν και καραγκιόζηδες, 20χρόνοι, 18χρόνοι, τέτοιες ηλικίες, άρα δε ξέρω αν είναι και τόσο παλιοί (…) που μαλακίζονται. Δεν έχω θέμα εγώ, όλους τους αγαπάω. Αν θέλουν κι αυτοί να αγαπηθούμε, μπορούν νάρθουν σε κάποιο live μου να τα πούμε.


16. Σκοπεύεις να κανένα live άμεσα,και αν ναι στην Επαρχία θα παίξει τιποτα;


Ναι, θα εμφανιστώ στην παρουσίαση δίσκου POCA του Sol&Πακ στις 25 ιουνίου στο Sin City. Επαρχία δεν είναι κανονισμένο κάτι, αλλα είμαι πρόθυμος να παίξω οπουδήποτε με καλέσουν.


17. Τι αλλά είδη μουσική ακούς, σε έχουν επηρεάσει σε προσωπικό επίπεδο;


Σαφώς. Ακούω τα πάντα γενικά, ότι μου κάθεται καλά στο αυτί. Θα σου πω μερικά συγκροτήματα: Coldplay, 16 Horsepower, R.E.M, Godsmack, Archive, The swell season, Metallica


18. Κλείνοντας, θέλω να σε ευχαριστήσω για ακόμα μια φορά ,έχεις κάτι άλλο να προσθέσεις;


Εγώ ευχαριστώ, και κάτι για όλους μας, βγάλτε τις ταμπελίτσες απτή μουσική γενικότερα και ακούστε ότι μα ότι σας αρέσει! Να στε καλά!

Μπορείτε να κατεβάσετε Δωρεάν το Mathematix




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου