Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Meizar-Συνέντευξη

Μιας και πέρασε πολύ καιρός απο την τελευταία συνέντευξη που πήραμε από κάποιον Graffiti Writer είπαμε να το βάλουμε μπρος...

Τα κανονίσαμε όλα και τσουπ έτοιμη η συνέντευξη,τον κύκλο των Συνεντεύξεων(Οσο αναφορά τον χώρο του Graffiti) θα ανοίξει ο Meizar για τον μήνα Σεπτέμβριο


1. Καλησπέρα Δημήτρη, σε ευχαριστούμε πολύ που δέχτηκες να μιλήσεις στο blog μας!

Eγώ σας ευχαριστώ που με καλέσατε να μιλήσω!

2. Ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με το χώρο του graffiti;

H πρώτη επαφή ξεκινάει γύρω στο 2001 όπου και εγώ μαζί με φίλους πρώτο έπιασα spray και απλά κόλλησα, εθίστηκα...

3. Το όνομα Meizar πως προέκυψε;

To παρατσούκλι μου παλαιότερα όταν ήμουν σε πολύ μικρή ηλικία ήταν “Μezes” λόγο κάποιας γκάφας που είχα κάνει τότε ..μετά το έκανα λίγο διαφορετικό και ξεχωριστό ώστε να αρμόζει στον χώρο του Graffiti!!

4. Είχες κάποια είδωλα/πρότυπα κατά τις αρχή της πορείας σου;

Φυσικά και είχα πολλούς που θαύμαζα και ακόμη έχω ,δεν αναφέρομαι σε έναν έναν απλά μου άρεσε να το ψάχνω και να ενημερώνομαι όσον αφορά το Graffiiti !!όσο μεγάλωνα θέλοντας και μη απόκτησα δικό μου style και τρόπο να εκφράζομαι αλλά σίγουρα χρειάστηκαν κάποιες γερές βάσεις για να γίνει αυτό!!!

5. Παμε αλλού τώρα, σε μικρότερη ηλικία ασχολήθηκες με illegal η από μικρός είχες κλίση στα Legal/Murals;

Κοίτα ξεκίνησα να βάφω απλά όπου μπορούσα απλά όσο άλλαζε ο τρόπος που σκεφτόμουν τόσο το πήγαινα στο legal αλλά δεν κατακρίνω το παράνομο έτσι ξεκίνησε το Graffiti και έτσι να παραμείνει!!!

6. Εχει αλλάξει τίποτα στην ζωή σου λόγω του graffiti;

Πολλά άλλαξαν από την πρώτη φορά που έπιασα spray στα χεριά μου αρκετά κακά αλλά και παρά πολλά καλά πράγματα όπως ταξίδια, φιλίες, απόψεις, συζητήσεις και αλλά τόσα!!!

7. Ποια είναι η αντίδραση σου αν σου πατήσουν κάποιο κομμάτι;

Συνήθως δεν αντιδρώ ιδιαιτέρα..Στεναχωριέμαι αν κάποιος το έχει πατήσει με μια γραμμή είναι σαν να μην με σέβεται η μάλλον να μην σέβεται αυτό που αγαπώ!!! Αλλά τι να κάνουμε όλα είναι μέσα στο παιχνίδι!!!χαχα

8. Με το Tattoo πως αποφάσισες να ασχοληθείς?

Τυχαία ένας φίλος μου έδειξε τα βασικά και από τότε κόλλησα είναι ένας μικρός εθισμός και αυτό και έχει ένα φοβερό συναίσθημα όταν αυτός που του κανείς το tattoo φεύγει απλά με ένα χαμόγελο.

9. Το δικό σου ορισμό για την λέξη Underground

Underground..μάλιστα πολλοί δίνουν τον δικό τους ορισμό εγώ το μονό που έχω να πω είναι να μένει κάποιος αληθινός σε αυτό που κάνει και τότε θα τον εκτιμήσει ο κόσμος που είναι γύρω του και αυτό είναι το μονό που θα πρέπει να απασχολεί όλους πλέων και όχι ποιός το κάνει χωρίς σπόνσορες και τέτοια!!! Ελπίζω να σε κάλυψα....χάχα

10. Κλείνοντας θέλω να σε ευχαριστώ πολύ που δέχτηκες να μας μιλήσεις, έχεις να προσθέσεις κάτι άλλο;

Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες Step να πω κάποια πράγματα!!!!

Κλείνοντας και εγώ να πω ένα μεγάλο yo στους : Style Limits, Bang Crew ,Πx2, Jammink tattoo τα crew μου που με στηρίζουν πάντα και χαίρομαι απλά όταν βάφουμε και συνεργαζόμαστε!!!!

Με όσους έχω συνεργαστεί και απλά να συνεχίσουν να τα σπάνε!!!Ας κάνουν όλοι αυτό που κάνουν καλύτερα....

Τέλος να πω και εγώ ενα ευχαριστώ στoν Δημήτρη για την συνέντευξη αυτή...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου