Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Συνέντευξη-JKONE(PHASE3)

1. Καλησπέρα JK,σε ευχαριστούμε πολύ που δέχτηκες να μας μιλήσεις.!!!

Ευχαριστώ και εγώ για το βήμα που μου δίνεται.

2. Καταρχάς πες μας λίγο πως επέλεξες αυτό το ονομα,και τι ηταν αυτό που σε ώθησε να πιάσεις το μικρόφωνο ?

Το όνομα δεν το επέλεξα, μου τo έδωσε εν έτη 1993 ,ένας φίλος Ελληνοαμερικανος writer από το Bronx .Η ιδιαιτερότητα του crew του ,ήταν να έχουν όλοι τα αρχικά γράμματα από τα κανονικά τους ονόματα ,έτσι όταν ήρθε η στιγμή να φύγει για Αμερική με διόρισε σε εισαγωγικά εκπρόσωπο του crew του στην Ελλάδα.

Αυτό που με ώθησε να πιάσω μικρόφωνο, ήταν η διαφορετική ανάγκη έκφρασης σε ποιο μεγάλο και άμεσο κοινό.

3.Τι είναι Hiphop για σένα?

Το hip hop για μένα είναι τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου και συνεχίζει να είναι. Ειλικρινά δεν ξέρω πως θα ήμουν και που θα ήμουν χωρίς το hip hop.

4. Πως βλέπεις τα ελληνικά δρώμενα στο hiphop σε σχέση με την διεθνή σκηνή?

Σίγουρα υπάρχει μεγάλη εξέλιξη και στην ποιότητα και στην ποσότητα, αλλά δεν θα ήθελα καν να συγκρίνω τα τοπικά με τα εξωτερικά δρώμενα, η νοοτροπία και η μουσική παιδεία και οπτική είναι εντελώς διαφορετική για σύγκριση και πιστέψεμε δεν το λέω καθόλου κακοπροαίρετα .

5. Πες μας λίγο για την νεα προσωπική σου δουλειά με τίτλο «Αγρία Θηρία».Από συμμετοχές και παραγωγές τι θα έχει μέσα?

Ο τίτλος πιστεύω πως προσδιορίζει την κατάσταση που επικρατούσε και επικρατή στην καθημερινότητα μας και σε αυτό που λέγεται κοινωνία, από την δίκια μου οπτική γωνία , αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα έχει μουσικά και ακουστικά αυτό το ύφος, οι αναφορές στο hip hop είναι επίσης μεγάλες.

Οι συμμέτοχες που θα είναι στο δίσκο ως ώρας είναι Rasca από Corona virus, ο αδελφός μου Eversor, obnoxious Kas το παιδί από την Πάτρα και πολύ άλλοι που δεν θέλω ακόμα να πω ονόματα, λόγο τυπικών διαδικασιών, όσο για τα beats, εκτός από Eversor, έχω Ed Gain και Jay One από Young Architects και κάποια beats δικά μου, στα decks dj CutBrawl και Funkonami συμπληρώνουν τις Mk2 αποστολές .

6,Αν είχες 3 ευχές για το Hiphop ποιες θα ήταν αυτές?

Σοβαρότητα, πιστεύω πως λυπεί αρκετή , Υποστήριξη σωστή, εκεί που πρέπει και εξέλιξη ,πιστέψεμε έχω βαρεθεί να ακούω byters της Αμερικής με Ελληνική ετικέτα.

7. Τι σε κάνει να γράψεις ένα νέο τραγούδι? Η ψυχολογική σου κατάσταση παίζει κάποιο ρόλο στην τελική διαμόρφωση του κομματιού?

Η καθημερινότητα μου και τα βιώματα μου που έχω , από μικρό παιδί έως τώρα και σίγουρα η ψυχολογική μου κατάσταση παίζει μεγάλο ρόλο.

8. Τι έχει αλλάξει στην ζωή σου λόγω του Rap?

Δεν θα έλεγα μόνο εξαιτίας της rap ,αλλά με της μουσικής γενικότερα. Σίγουρα με έχει κάνει ποιο σκεπτόμενο και πάνω από όλα να δρω με σχέδιο και στρατηγική στην κάθε κίνηση μου.

9. Πιστεύεις πως ο καθένας θα μπορούσε να ασχοληθεί με αυτό το είδος μουσικής?

Νομίζω πως ναι, αλλά αναρωτιέμαι στο τέλος ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα. Πιστεύω για να κάνεις κάτι σωστά ,χρειάζεσαι γνώση, υπομονή και ικανότητες, άμα διαθέτεις τουλάχιστον κάποια από αυτά, κάτι καλό μπορεί να βγει στο τέλος.

10. Πάμε λίγο στους Phase3.πότε και πως έγινε η γνωριμία σας?
Με τον Eversor, γνωριζόμασταν από τα σχολικά μας χρόνια, κάπου από το 1996 -97.Στην αρχή είχαμε φτιάξει κάποια τοπικά groups και crews ,που αυτά θα έλεγα ήταν και τα φυσικά στάδια της εξέλιξης μας. Ο CutBrawl ήρθε μετά από λίγο, αφού επίσης κάναμε παρέα μαζί εκείνη την εποχή, o Funkonami μπήκε κάπου το 2009 για να συμπληρώσει και αυτός με την σειρά του ,το πάζλ που λέγεται Phase3 crew. Το 2003 έπειτα από πολλές ανακατατάξεις, φτιάχτηκε το Phase3 crew ,έχοντας γράψει την ανάλογη μουσική πορεία έως τώρα ,ομαδικά και ατομικά ο καθένας μας και η ιστορία συνεχίζεται.


11. Πως αντιδρά ο κόσμος, όταν ακούει τραγούδια σου/σας? Πιστεύεις έχεις/έχετε κερδίσει την συμπάθεια και την εκτίμηση του κόσμου?

Ποτέ δεν κάναμε μουσική για να είμαστε αρεστοί, κάνουμε μουσική , γιατί έχουμε κάτι να πούμε και να δείξουμε. Εάν αρέσουμε καλώς και σεβαστό, εάν δεν αρέσουμε πάλι καλώς και σεβαστό, μετά από τόσα χρόνια , πιστέψεμε και τα δυο μου φαίνονται ίδια, γιατί ειλικρινά από ελάχιστα άτομα έχω ακούσει αντικειμενική και με στοιχειά κριτική, οι ποιο πολύ δυστυχώς αναλώνονται στο haiting και στο γλείψιμο.

12. Ποιος/Ποιοι είναι τα δικά σου άτομα στη «φάση»?

Με αυτούς θα έλεγα που πάνω από όλα, είναι "αληθινή",σαν άνθρωποι και έχουμε κάτι να πούμε και να κάνουμε, δίχως υποκρισίες και γλειψίματα.

13. Ποιοι από τους νέους στο χώρο αξίζουν τον σεβασμό η γενικότερα την προσοχή του κόσμου?

Επειδή από το MixDown studio ,περνάνε πολλά groups και mcs, έχω δει πολλούς να το έχουν και μου κάνει εντύπωση που ο κόσμος ως ώρας δεν τους έχει δείξει την ανάλογη υποστήριξη, κάποια ονόματα που έχουν σίγουρα κάτι να πουν, ενδεικτικά είναι: Boom Squad, Wrong Face ,Kas και πολύ άλλοι που αυτοί την στιγμή μου διαφεύγουν , αλλά αυτοί που αξίζουν πραγματικά, αργά η γρήγορα θα έρθουν στην επιφάνεια ,αρκεί ο κόσμος να έχει τα αυτιά του ανοιχτα.

14. Έχεις ασχοληθεί με τα υπόλοιπα στοιχεία του Hiphop?

Άρχισα όπως σου είπα και ποιο πάνω σαν writer artist ,στη γειτονιά του Βύρωνα το 1994.Ασχολουμε αρκετά χρόνια επίσης και με το turntable, αλλά μόνο για μένα και για κάποια jammin που κάναμε ανά καιρούς σε σπίτια ,μαζί με μπόλικη μπύρα (χάχα…)

15. Οι βλέψεις και τα σχεδία σου για το μέλλον?

Τα σχέδια μου είναι, όσο μπορώ να εξελίσσομαι μουσικά και στιχουργικά και να βγάζω δουλείες , που να έχουν, όσο ποιο πολύ γίνεται ,ουσία και αξία, μέσα στον χρόνο.

16. Θα παίξουν τίποτα lives σε επαρχιακές περιοχές?

Ανέκαθεν η επαρχία είναι το αγαπημένο μας μέρος για συναυλίες, λόγω ότι ο κόσμος εκεί διψάει για καλή μουσική. Όσο για τον αν θα παίξουμε, πάντα είμαστε ανοιχτή σε κάθε καλή πρόταση.

17. Χαρακτήρισε τον Εαυτό σου με λίγες λέξεις.!!!

Αυθόρμητο, πολλές φορές καλός έως βλακείας θα έλεγα, για αυτό και την πατάω συχνά , ξεροκέφαλος και προσπαθώ να είμαι και να νιώθω όσο μπορώ Ελεύθερος .

18. Τι έχεις να πεις στου ακροατές σου,και στους αναγνώστες του Blog?

Μάγκες, ότι θα δώσετε θα πάρετε στο τέλος και το ανάλογο πίσω, να ακούτε πάντα καλή μουσική και μην ψαρώνεται από τίποτα ,ο χρόνος είναι ο καλύτερος κριτής για όλους.

19. Κλείνοντας θέλω να σε ευχαριστώ για ακόμα μια φορά που μας παραχώρησες αυτή την συνέντευξη, θα ήθελες να προσθέσεις κάτι άλλο?

Ευχαριστώ και εγώ και θα ήθελα να πω για το τέλος , να έχετε όλοι τα μάτια σας ανοιχτά γιατί οι εποχές είναι δύσκολες και πονηρές.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου